بیوگرافی فورکان آندیچ بازیگر ترکیه و همسرش + تصاویر
نوشته شده توسط : روح الله باقری

 

بیوگرافی فورکان آندیچ

فورکان آندیچ 4 آوریل 1990 در استانبول به دنیا آمد که اکنون یکی از مدل ها و بازیگران پرطرفدار کشور ترکیه می باشد.

خانواده

فورکان آندیچ پدرش اهل ترابزون است و مادرش اصالتا بوسنیایی است، این بازیگر دو برادر دیگر نیز دارد و خود دومین فرزند خانواده است.

تحصیلات

فورکان آندیچ دوران ابتدایی و دبیرستان خود را در آتاشهیر استانبول به اتمام رساند، سپس سال اول دانشگاهش را در پلی تکنیک (اوکراین) برای یادگیری زبان گذراند.

بیوگرافی شقایق نوروزی بازیگر نقش ترنگ در سریال بیداری

در سال دوم تحصیلش در اوکراین (2009) در رشته اقتصاد مشغول شد که اما به دلیل برخی مشکلات نتوانست تحصیلاتش را در اوکراین ادامه دهد و اجباراً به ترکیه برگشت.

فورکان آندیچ هنگامی که به کشورش بازگشت در دانشگاه بیلگی ترکیه در رشته برنامه‌ریزی رادیو و تلویزیون مشغول به تحصیل شد سپس رشته اش را عوض کرد و به دانشگاه یدی تپه انتقالی گرفت و در آنجا مطالعاتش را در دپارتمان ارتباطات و طراحی بصری آغاز نمود.

شروع فعالیت هنری

این چهره برای اولین بار در سال 2011 با بازی در سریال دفتر خاطرات دانشگاه اولین تجربه حرفه ای خود در تلویزیون را بدست آورد. و بعدها در سریال هایی مانند انتقام شیرین و عروس های فراري بازی کرد و به شهرت تلویزیونی دست یافت که بیشترین شهرت وی مربوط به سریال همه جا تو (لروکس) می باشد.

همسر فورکان آندیچ

فورکان آندیچ تاکنون مجرد است ولی در گذشته رابطه های کوتاه زیادی داشته است. اولین رابطه وی مربوط به سال 2014 است که با هم بازی خود در سریال عروس های فراری دنیز بایسال وارد رابطه شد، سپس در بین سال هال 2017 تا 2018 با دیلان چیچک رابطه ای را آغاز کرد.

وی پس از با هم زدن با دیلان چیچک با ازگه اوزگار وارد رابطه شد. در سال 2019 شایعاتی مبنی بر رابطه وی با آیبوکه پوسات اعلام شد که این خبر توسط آیبوکه پوسات تکذیب شد.

حضور در تبلیغات

فورکان آندیچ در سن 17 سالگی در نمایش فعالیت داشت که اولین کار تبلیغاتی وی مربوط به شرکت اتی بی دولو در سال 2007 می باشد، سپس تبلیغ بعدی وی مربوط به وطن کامپیوتر در سال 2008 می باشد و در آخر هم در سال 2011 در تبلیغ های ترکسل و مارمارا فروم فعالیت داشته است.

جوایز

این بازیگر موفق توانسته در سال 2016 با بازی در سریال انتقام شیرین جایزه پروانه طلایی بهترین زوج بازیگر را به همراه لیلا لیدیا توغوتلو دریافت کرد.

ورزش مورد علاقه

وی علاقه زیادی به بسکتبال دارد به طوری که 11 سال به طور حرفه ای آن را ادامه داد، این چهره از همان کودکی در بسیاری از تیم های بسکتبال بازی کرده است.

 

اینستاگرام فورکان آندیچ

این چهره محبوب و مشهور در شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه شخصی دارد، دوستان عزیزی که می خواهید از پیج وی دیدن کنید می توانید با کلیک روی اسم آبی رنگ زیر به صفحه ایشان منتقل شوید




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: